„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” .
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia...
Autor światowego bestsellera Esencjalista przedstawia inspirujący poradnik osiągania celów i pokazuje, jak możemy ułatwić sobie wykonywanie właściwych zadań. Wszystko zaczyna się od prostej zasady: NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ TAK TRUDNE.
Czy zdarza ci się mieć poczucie, że:
biegniesz coraz szybciej, ale nie zbliżasz się do swoich celów?
chcesz dać z siebie więcej, ale brakuje ci energii?
stoisz...
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat.
Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account...
Henry Hazlitt to jeden z najwybitniesjzych ekonomistów XX wieku, a zarazem znakomity publicysta ekonomiczny, autor prawie 100 książek, w większości bestsellerów. tę ksiażkę
Już choćby z tego powodu c zyta się ją z wypiekami na twarzy. Jest to ponadto praktyczny podręcznik inwestowania w warunkach kryzysu.
Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef - pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole - czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem...
"Pierwsza w Polsce profesjonalna książka o imporcie z Chin!
160 stron praktycznej wiedzy!
Jeśli chcesz importować z Chin, nie możesz nie przeczytać tej książki!
100.000 zł - tyle przykładowo możesz stracić na nieudanym imporcie przez to, że nie przeczytałeś tej książki
200.000 zł - tyle przykładowo możesz zarobić, jeśli odpowiednio przeprowadzisz import z Chin
24,90 zł - tyle kosztuje...
"• Dlaczego Unia Europejska i wspólny rynek odniosły sukces i stanowią wielką wartość dla Europy?
• Dlaczego wspólna waluta jest zagrożeniem dla integracji europejskiej?
• Czy można „naprawić” strefę euro i spowodować, aby mogła ona bezpiecznie funkcjonować?
• Czy można rozwiązać strefę euro, zachowując UE i wspólny rynek?
• Jaką strategię powinna przyjąć Polska...
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów
Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy.
Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej,...